Mitt Mirakel…

I dag stötte jag på något som tycktes vara omöjligt. En bild, som efter inscanning visade sig vara helt lila.

DSC05739.JPG

Härlig utmaning, tänkte jag och kastade mej över arbetet.

Först misströstade jag ett tag, trodde inte att det skulle bli som jag hade tänkt mej. Men efter lite dragande i spakar hit och dit så blev jag riktigt nöjd!

Tänk vad man kan göra ändå, med det fantastiska apparaten Datorn!

DSC05740.JPG

De här bilderna är tagna direkt från dataskärmen med mobilkamera, så originalbilden är ännu mycket bättre, förstås! Men det syns att det är ett hus och gräs i allafall!

14 reaktioner på ”Mitt Mirakel…

    • Ja det är en slags diabilder, fast stora, har glömt vad dom kallas.Jag vet inte om det är fingeravtryck eller bara moare från skärmen, bilderna är ju tagna med mobilkamera direkt från dataskärmen, så kvaliten är inte den bästa.Jag ville inte lägga ut den ”riktiga” bilden…

    • Tyvärr lider jag av fruktansvärt dåligt minne, minns inte var Mossberg sa att bilden var tagen! Ska fråga.

Lämna en kommentar